افتتاح نمازخانه و پایگاه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز تهران شمال

بنام خداوند بخشنده مهربان

افتتاح نمازخانه و پایگاه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز تهران شمال

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز تهران شمال، در مورخ 23/11/96  طی مراسمی با حضور ریاست محترم دانشگاه پیام نور مرکز تهران شمال جناب آقای  دکتر سید علی هاشمی زاده عقداء ، شهردار محترم ناحیه 6  جناب آقای مهندس خاکسار، مسئول محترم نهاد مقام معظم رهبری حجت الاسلام و المسلمین دکتر جمشیدی در دانشگاه پیام نور، معاونت محترم نهاد مقام معظم رهبری حجت الاسلام و المسلمین دکتر کریمی، جناب آقای سرهنگ لک زایی فرمانده محترم مقاومت  بسیج دانشگاه پیام نور،  جناب آقای دکتر امیری معاون محترم اجرائی دانشگاه پیام نور استان تهران، مدیران، مسئولان، کارکنان و دانشجویان با اقامه نمازجماعت ، نمازخانه مرکز تهران شمال و پایگاه بسیج مراکز تهران شمال و لواسانات افتتاح گردید.

در ابتدا ریاست محترم مرکز تهران شمال ضمن خوشامد گویی و خیر مقدم و  تشکر از همه مسئولانی که در این مراسم شرکت نمودند و تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)؛ شهدای انقلاب اسلامی و 8سال دفاع مقدس را گرامی داشتند ودر ادامه  یادآور شدند : تلاش درجهت هرچه بیشتر انس یافتن  جوانان ، بویژه دانشجویان گرامی با معارف ناب قرآنی و اسلامی، گسترش فرهنگ نماز و برپا داشتن نماز جماعت در اول وقت؛ ازجمله ی مهمترین وظایف ما در قبال این بزرگمردان است.

در ادامه ایشان  با تاکید بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ اقامه نماز جماعت در دانشگاه ها؛ خاطرنشان نمود: باید دانشگاه‌ها؛ به عنوان قطب‌های علمی و فرهنگی در این زمینه پیشرو باشند.

در پایان از تمام کسانی که درساخت و آماده سازی  نمازخانه کمک نمودند، تقدیر و تشکر کرد.

سپس حجت الاسلام والمسلمین دکتر کریمی، در این مراسم با اشاره به آیاتی از کلام نورانی قرآن کریم؛ از پیگیریهای مسئولین دانشگاه پیام نور در اهمیت دادن به این فریضه مهم قدردانی کرد و افزود: نماز و اهمیت برپایی آن؛ در همه ادیان الهی وجود داشته و جزوء دستورات همه ی پیامبران و انبیای بزرگ الهی بوده است.

ایشان در ادامه فرمودند: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید، زمینی که در آن نام و یاد خدا بْرده شود ، زنده خواهد بود؛ فلذا نمازخانه دانشگاه نیز بعنوان محلی برای برگزاری نماز و ذکر و یاد خداوند؛ مکانی زنده و پویاست.

و سرانجام برادر بسیجی جناب آقای سرهنگ لک زایی ، ضمن تشکر از مسئولان دانشگاه در ایجاد پایگاه بسیج ،از آماده سازی زمینه مناسب جهت عضویت کارکنان و فعالیت در پایگاه بسیج مطالبی را ارائه نمودند . در پایان مراسم از شهردار  محترم ناحیه 6 به جهت همکاری با دانشگاه در ساختن نمازخانه به رسم یادبود لوح تقدیری از طرف دانشگاه اهداء گردید.

امور فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز تهران شمال

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر