قابل توجه کلیه دانشجویان قبولی کارشناسی ارشد (اطلاعیه جهت ثبت نام ورودی جدید)

به نام حق

ضمن عرض تبریک و با آرزوی موفقیت برای پذیرفته شدگان آزمون سراسری مقطع کارشناسی ارشد به اطلاع  می رساند ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان از تاریخ 19/06/97 لغایت 26/06/97 می باشد.

ضمناً روند ثبت نام به شرح ذیل است:

1-  ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان این دوره برای نیمسال اول 98-97 و بصورت غیر‌حضوری انجام می شود. پذیرفته شدگان گرامی لازم است با مراجعه به سامانه به آدرس:  http://reg.pnu.ac.ir از نحوه نام نویسی آگاهی یابند.

1-1-پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری  و گذر واژه (در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام  اعلام می گردد ) وارد سامانه جامع خدمات آموزشی گلستان شوند.

1-2-پذیرفته شدگان لازم است اسکن مدارک ذیل را در قالب JPG یا JPEG و با حجم هرعکس حداکثر 250 کیلو بایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیر حضوری بارگذاری نمایند.

1-         تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه

2-         تصویر کارت ملی (پشت و رو)

3-         عکس با زمینه روشن (جهت مراجعه حضوری 4 قطعه )

4-         مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان )

5-         تصویر مدرک کارشناسی (برای مدرک کارشناسی ناپیوسته لازم است مدرک کاردانی نیز درج شود)

دانشجویان الزاما  پس از ثبت نام اولیه و بارگذاری مدارک مورد نیاز، جهت تشکیل پرونده و پذیرش نهایی می بایست  از تاریخ 24/06/97  تا  27/06/97  با در دست داشتن اصل کلیه مدارک به ساختمان شماره 1 مرکز واقع در بلوار اوشان میدان پیروز شفیعی خیابان یاران انتهای یاران سوم  مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام نماید.

به همراه  مدرک کارشناسی  (و در صورت لزوم کاردانی)  با ذکر معدل و یا ریز نمرات تایید شده جهت کنترل معدل مندرج در لیست سنجش و معدل پذیرفته شدگان الزامیست.

1-متقاضیان مهمان می توانند پس از تکمیل ثبت نام و پذیرش حضوری از تاریخ 24/06/97 لغایت 25/06/97 درخواست مهمان خود را به مرکز / واحد قبولی ارائه نمایند.

2-    انتخاب واحد دانشجویان از تاریخ 24/06/97 لغایت 27/06/97 و پس از پذیرش نهایی امکانپذیر خواهد بود.

3-    دانشجویان ملزم به تحصیل در کد قبولی اعلام شده می باشند و تغییر آن امکان پذیر نمی باشد.

آدرس محل ثبت نام: اتوبان ارتش، بلوار شهید مژدی، خیابان پیروز شفیعی، خیابان یاران، یاران دوم، دانشگاه پیام نور مرکز تهران شمال

 

 روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز تهران شمال

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر