برگزاری نشست هم اندیشی پیرامون مسائل مربوط به آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه پیام نور مرکز تهران شمال


بسمه تعالی

برگزاری نشست هم اندیشی پیرامون مسائل مربوط به آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه پیام نور مرکز تهران شمال

جلسه و نشست هم اندیشی با موضوع بررسی مسائل و مشکلات آزمایشگاه ها و کارگاه های مرکز روز دوشنبه مورخ 10/02/97  در سالن کنفرانس مرکز برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز تهران شمال؛ در این جلسه که با حضور رئیس مرکز آقای دکتر هاشمی زاده، رئیس بخش فنی مهندسی آقای دکتر شیبانی، مدیران گروه و مسئولین و کارشناسان آزمایشگاه ها و کارگاه های مرکز برگزار گردید، پس از قرائت کلام ا... مجید،  مسئول آزمایشگاه ها و کارگاه های مرکز با ارائه گزارش های آماری و تحلیلی پیرامون دروس آزمایشگاهی درواحدهای ارائه شده دانشگاهی پرداخت و ضمن جمع بندی موارد مطروحه لزوم توجه بیشتر به این بخش را متذکر شد و مسائل و مشکلات موجود را ارائه نمود.

در ادامه ریاست محترم مرکز نیز به تشریح ابعاد مختلف و اهمیت آزمایشگاه ها و کارگاه ها پرداخت و از مدیران محترم گروه خواست تا اعضاء محترم هیئت علمی و مدعو را نسبت به موضوعات آموزشی و آزمایشگاهی توجیه نمایند. ایشان در ادامه اظهار داشتند که برای برگزاری دروس عملی با مدرسینی همکاری شود که توان اجرای کار عملی را داشته باشند و تاکید بسیار نمودند که مسئولین محترم آزمایشگاه ها و کارگاه ها نظارت کامل بر نحوه تدریس مدرسین آزمایشگاه را داشته و گزارش آن را به ریاست مرکز، جهت پیگیری های بعدی ارائه نمایند.

ایشان همچنین تاکید نمودند که شورای آزمایشگاه های مرکز هرچه سریعتر تشکیل شده و با توجه به مشکلات مالی پیش رو همفکری و هماهنگی هر چه بیشتری میان ریاست محترم بخش فنی مهندسی، مدیران محترم گروه و مسئولین و کارشناسان آزمایشگاه ها برقرار شود و مجدداً تاکید نمودند که خودشان نیز در کلیه جلسات این شرکت خواهند نمود تا چالش های پیش رو با مداقه بیشتری پیگیری شود.

 

روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز تهران شمال

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر